Betaling

Er is een probleem met de betaling, wat nu?

Betalen gebeurt bij ons altijd veilig en eenvoudig. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmethoden. Lukt een betaling niet? Dan is de kans groot dat je bank een storing met Ideal heeft. Krijg je een foutmelding tijdens de betaling? Probeer het dan nog een maal. Als je wederom een foutmelding krijgt dan horen we het graag van u zodat we kunnen zoeken naar een oplossing.

Creditcardbetalingen, je kan met een Nederlandse kaart enkel vanuit Nederland bestellen, met een Belgische kaart kan je alleen vanuit België bestellen. Ons fraude filter blokkeert bestellingen waarbij dit niet overeenkomt.

Niet betaalde bestellingen worden geannuleerd. Mocht de status van je betaling onduidelijk zijn, dan vragen we je om contact met ons op te nemen.

Ik heb een bedrijf in België, kan ik EX BTW inkopen bij jullie?

U kan bij ons exclusief BTW inkopen indien u een bedrijf heeft in België met een geldig BTW nummer.
U kan een account bij ons aanmaken, zodra u dit klaar heeft kan u ons een mail sturen met uw BTW nummer, wij zullen dan dit BTW nummer controleren, en uw account instellen op ex BTW.
Houd er rekening mee dat het factuur & verzendadres welke u gebruikt overeen dient te komen met het adres welke is vermeld bij de europese comissie voor BTW informatie ( VIES )
Let op, indien u eerst een bestelling aanmaakt en een order betaald met de Nederlandse BTW kunnen wij dit achteraf niet verrekenen.

Kan ik achteraf mijn bestelling betalen?

Het is niet mogelijk om u bestelling achteraf te betalen, of om deze onder rembours te laten versturen.
Wij versturen bestellingen pas nadat deze betaald zijn.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

 

Via bankoverschrijving

Na het plaatsen van een order ontvangt u binnen enkele minuten per mail een bevestiging van uw order,
hierin staan al onze bankgegevens en verdere informatie omtrent de betaling. 
Vooruitbetaling per bank/giro betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt. Dit kan bijvoorbeeld met internet bankieren of door middel
van een overschrijvingsformulier. Een bankoverschrijving is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.

Wij attenderen u hierbij het volgende:
- Een bankoverschrijving heeft over het algemeen een overboektijd van één tot drie werkdagen.
- Vermeld bij het overmaken altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.
- Bij ontvangst van uw betaling sturen wij u direct een ontvangstbevestiging via e-mail, waarna wij de bestelling verder in behandeling nemen.

 

Via Ideal 

 

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

iDEAL wordt ondersteund door zo goed als alle banken in Nederland



Via Paypal

PayPal is een dochteronderneming van eBay en is wereldwijd het meest gebruikte online betaalsysteem. Betaling via PayPal is veilig en snel. Uw creditcard nummer, bankrekening nummer en privéadres worden door PayPal nooit aan ons ter beschikking gesteld. Via PayPal kunt u online met alle populaire creditcards, zoals Diners Club, American Express, Visa, MasterCard/EuroCard, enz. betalen. Ook is het mogelijk via PayPal te betalen met een krediet dat u via een bankoverschrijving kunt opwaarderen.

 

Hoe werkt een betaling via PayPal?

U plaatst uw bestelling via onze website. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u via PayPal wilt betalen door op de PayPal betaalknop te klikken. U wordt doorgeleid naar de beveiligde omgeving van PayPal waarna u de keuze krijgt als PayPal gebruiker in te loggen of u als nieuwe gebruiker aan te melden. Na betaling worden wij door PayPal geïnformeerd dat de bestelling is betaald. U krijgt direct een ontvangstbevestiging via e-mail  en wij kunnen de bestelling direct verwerken.

 

Via uw Creditcard

Wij ondersteunen betalingen met uw Visa of Mastercard creditkaart.
U kan met een Nederlandse kaart enkel vanuit Nederland bestellen, met een Belgische kaart kan je alleen vanuit België bestellen. Ons fraude filter blokkeert bestellingen waarbij dit niet overeenkomt.

 

Wat zijn jullie bankgegevens?

Indien je een bestelling hebt geplaatst, en gekozen hebt voor een bankoverschrijving, ben je de volgende gegevens nodig.
Vergeet niet het ordernummer in de betaling te vermelden, dit nummer staat in de ontvangen email.

Ons Iban rekeningnummer ; NL49RABO0105573973 Rabobank Dedemsvaart
Bic / Swift Code ; RABONL2U
Ons adres;

JMPB Onderdelen
Rheezerend 132B
7701BJ Dedemsvaart
Nederland

Vermeld bij een betaling aan ons altijd het ordernummer.

Kan ik een factuur krijgen?

Ja, indien u een account heeft bij ons, kan u in uw account een factuur downloaden, opslaan als een PDF bestand of afdrukken.
Indien u geen account heeft kan u uiteraard een kopie per mail aanvragen.
We kunnen alleen een gespecifeerd factuur sturen, we passen geen facturen aan met losse omschrijving, zoals "geleverde onderdelen".

Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
Bestand toevoegen